Informatie webshop
Bestellen & Betalen
Een bestelling plaatsen
Producten bestellen bij Salon SpotOn gaat snel en eenvoudig. Het bestelproces bestaat uit vijf stappen. Het bestelling wordt pas definitief als je deze hebt bevestigd.
1. Selecteer je producten
- Met de knop “toevoegen aan winkelwagen” voeg je een product toe.
- Met de knop “verder winkelen” ga je terug naar de webshop.
- In de winkelwagen (rechtsboven op de pagina) kun je het aantal exemplaren aanpassen.
- Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
- Klaar met winkelen? Klik dan op de knop “verder naar bestellen”.
2. Voer je adresgegevens in
- Vul dan in het scherm je adresgegevens in.
3. Levering
Geef bij “kies je verzendmethode” aan of je de door jouw bestelde producten wilt:
- Ophalen in de winkel.
- Verzenden naar adres
4. Kies je betaalmethode
Je kunt op de volgende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, deze staan vermeld in het afrekenmenu.
- iDEAL-internetbankieren
- Klarna - achteraf betalen
- Klarna - betaal nu
5. Bevestig je bestelling
In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens.
- Controleer de gegevens op juistheid. Indien alle gegevens juist zijn en je hebt aangevinkt dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden dan kun je klikken op de knop "koop nu".
Orderstatus
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.
Verzendbevestiging
Wij proberen je bestelling zo snel mogelijk op te sturen, vaak dezelfde dag al. Mocht het onverhoopt langer duren, dan nemen wij contact met je op. Zodra wij je bestelling versturen, ontvang je een verzendbevestiging met track & Trace code. Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de website van PostNL. Met uitzondering van producten die niet per pakketpost worden verzonden.
Ideal
Hoe werkt iDEAL? Je plaatst een bestelling in onze webshop. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat.
Voor een bestelling met een iDEAL betaling zijn er geen bijkomende kosten, je betaald dus alleen de bezorgkosten van jouw bestelling.
Klarna
Hoe werkt Klarna? Je plaatst een bestelling in onze webshop. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met Klarna wilt betalen. Kies voor achteraf betalen of betaal nu. Indien je voor achteraf betalen kiest, dan heb je 30 dagen om de rekening te betalen.
Voor een bestelling met een Klarna betaling zijn er geen bijkomende kosten, je betaald dus alleen de bezorgkosten van jouw bestelling.
Verzenden & Bezorgen
Verzending in Nederland
Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Je ontvangt een track & trace bericht zodra wij jouw bestelling hebben aangeboden bij PostNL.
Aan het retour zenden van jouw bestelling zijn kosten verbonden. Zie hiervoor onze “Ruilen & Retourneren”.
Heb je vragen over je verzending stuur dan een e-mail naar Salon SpotOn.
Verzendkosten
De verzendkosten zijn € 6,95 voor bestellingen onder de € 100,00. Boven de € 100,00 betaal je bij ons geen verzendkosten.
Bezorgen bij je thuis of op het werk
Als je voor deze bezorgoptie bezorgen wij de producten op het door jou aangegeven adres.
Let op: door vertragingen bij PostNL kan de bezorgdatum mogelijk afwijken. Hierop kunnen wij geen enkele garantie geven. Houd de track & trace in de gaten.
Ophalen bij ons in de salon
Uiteraard is het ook mogelijk de bestelde producten bij ons af te halen. Als je deze optie tijdens het afrekenproces selecteert nemen wij contact met je op om een afspraak in te plannen.
Ruilen & Retourneren
Dit is wat je van ons mag verwachten:
- 30 dagen bedenktermijn na ontvangt van jouw product(en).
- Product ruilen? Geen probleem indien het product in originele staat verkeerd.
- Geld terug? Binnen 5 werkdagen na ontvangt wordt het bedrag teruggeboekt.
- Gemakkelijk jouw retour melden via info@salonspoton.nl
Dit is wat we niet doen:
- Een product dat niet meer in originele staat is nemen we niet retour. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:
- Het doosje om het product is niet meer aanwezig.
- De zegel van het product is verbroken.
- Het product is gebruikt.
- Het product is niet bij ons aangekocht (dit nemen we dan ook niet retour).
- De verzendkosten (indien van toepassing) worden niet gecrediteerd.
Wat verwachten we van jou?
- Dat je retourzending goed verpakt wordt aangeboden bij het servicepunt van de vervoerder.
- Dat je indien je een gedeelte van de order retour zendt en daardoor de waarde van de overige producten onder het minimale orderbedrag van 75 euro komt, we de verzendkosten alsnog verrekenen met de creditfactuur van de retourzending.
- De retourzending zo snel mogelijk wordt aangeboden bij het servicepunt van de vervoerder, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen na melding.
Let op: Het retour zenden van een pakket is de verantwoordelijkheid van de klant. Het zoekraken van je pakket bij de vervoerder is te allen tijde het risico van de klant!